środa, 8 listopada 2017

Księżyc

Znalezione obrazy dla zapytania księżyc mystic dreamer tarot Księżyc jest osiemnastą kartą należącą do wielkich arkanów.Nie będę opisywała książkowych definicji, bo każdy albo je zna, albo może sobie doczytać. Oprę się raczej na własnych odczuciach i doświadczeniach.
Karta ta pokazuje mi zwykle wydarzenia, które nie przebiegają  według ustalonego planu, burzą schemat. Mamy wrażenie , że wszystko jest nie tak, inne niż być powinno.
Gdy Księżyc jest naszą kartą dnia, trzeba uważać, aby się nie pomylić, nie dać się oszukać.
Konkretne zdarzenia, jakie miały miejsce u mnie to, niespodziewanie krótszy dzień pracy, niezależny ode mnie zupełnie nie zgodnie z planem, ale za to zgodnie z moimi możliwościami tego dnia ( nie czułam się najlepiej)
Moja córka natomiast nie mogła po przyjściu ze szkoły otworzyć drzwi wejściowych - jak się okazało przekręciła klucz w drugą stronę i zamiast otworzyć, cały czas zamykała drzwi.
Miałam też telefon od pani, która twierdziła, że wygrałam kamerę cyfrową nie biorąc udziału w konkursie i w dodatku nie znała mojego nazwiska, ani adresu.
Jestem ciekawa jakie są Wasze doświadczenia z tą kartą, co Wam pokazuje?
Poniżej przedstawię kilka ciekawych kart z różnych talii. Każda ma w sobie to coś:
Podobny obraz Tarot Chats Noirs
Znalezione obrazy dla zapytania księżyc mystic dreamer tarot Tarot Fairy Tale


Znalezione obrazy dla zapytania księżyc mystic dreamer tarot Tarot Snów


Znalezione obrazy dla zapytania księżyc mystic dreamer tarot Tatot Mystic Dreamer





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz