środa, 1 listopada 2017

powrót do kart

Ci którzy mnie znają wiedzą, że tarotem zajmuję się od wielu lat. Dotychczas wróżyłam na różnych portalach ezoterycznych, czasem znajomym.  Pomaganie za pomocą kart było moją pasją, której oddawałam się z całą mocą. Jednak po pewnym czasie zniknęłam, karty zamknęłam w szufladzie i bardzo rzadko do nich zaglądałam.
Ale od kilku dni, być może z powodu zbliżającego się dzisiejszego święta poczułam silne przyciąganie do wróżenia. Dlatego znów jestem. Jestem dla tych, którzy potrzebują pomocy i dla tych, co zwyczajnie potrzebują porozmawiać.
Wpadłam na pomysł, aby utworzyć  bloga, gdzie będę mogła zamieszczać różne ciekawostki ze świata ezoteryki, oraz z moich prywatnych spostrzeżeń, zdarzeń.
Bardzo chętnie poznam Wasze oczekiwania, co chcielibyście zobaczyć na blogu, o czym poczytać.


Znalezione obrazy dla zapytania 3 kielichów To karta dnia, którą dziś wylosowałam.
Jest to trójka kielichów i oznacza mówiąc po krótce zabawę, spotkania z przyjaciółmi, beztroskę
Nieco dziwnie zważywszy dzisiejszy dzień, ale myślę, że odnosi się do mojego dnia pod względem osłodkiego nieróbstwa i inspiracji, co do utworzenia niniejszego bloga. Oczywiście mam w planach odwiedzić groby zmarłych, ale nie powinno być to zajęcie męczące. A być może spotkam kogoś na cmentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz